fredag 5 november 2010

aktiva asta

idag har jag varit riktigt aktiv, och klockan är bara 13. och det är bara början på konstigheterna, igår gick jag och la mig kl.22? och steg upp kl8.????!!111ettettetttt. (bör tilläggas att jag är ledig från skolan, och börjar jobba först 14.30) hursom, skrev portfolion om håruppsättningen på en och halv timme, fick lite huvudvärk, undrar om jag börjar bli närsynt. KAN också ha berott på att jag lyssnade på daft punk på hög volym.. well, no one knows. efter det gick jag ut på balkongen för lite frisk luft, och där i något skede åt jag frukost (vet nog att jag skriver ett "idag har jag blablablaa"-inlägg, men jag måste få förundra mig över att man faktist kan få någonting gjort på en förmiddag förutom att sova bort den) nåja nu har jag tappat bort mig i min egen text vafan, men jag diskade och plockade och tränade mina dagliga 7 minuter och slängde på en ansiktmask och duschade. i vanliga fall har jag inte ens vaknat ännu. för att göra inlägget till riktigt bra, så tänker jag avsluta med : ha det så bra, puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar