söndag 30 januari 2011

Sunday

Har en hel dag framför mig och ingenting att göra. iallafall inget jag vill göra... varför är alla mina bästa vänner plötsligt i ett förhållande eller out of town just då jag känner mig som mest ensam?

Borde jobba på min skoluppgift "starta eget", men eftersom jag är ett steg efter heidi och gör bara vad hon gör, och hon inte gjort något under helgen så intalar jag mig att min lathet är helt berättigad.

Skulle gärna kolla en film idag, eller bara sova. eller kanske gå ut och gå, men i de lata banor som min hjärna rör sig så känns tanken på att promenera i det högst antagligen kalla vädret bara tröstlöst och jobbigt.

idag är jag mästare på att tycka synd om mig själv verkar det som. Nåja, har iaf sällskap av Mutemath.

2 kommentarer:

  1. hej astapasta!
    jag har lite önskemål här som du endera kan bry dig om eller strunta i :)
    jag skulle gärna läsa om en foundation som du skulle rekommendera (i mitt fall så har jag blek, känslig blandhy...som du nog vet).

    sen lite läppglanstips hade varit susen! o tips på smink till gröna och bruna ögon.

    hehe. puss

    SvaraRadera