tisdag 21 september 2010

En intervju

Okej nu ska jag ha en intervju med mej själv för att ingen annan erbjudit sig. Men för att inte göra någon confused så kan jag kalla intervjuaren för x.

x:Hej Asta, trevligt att äntligen få träffa dig.

Jag: hejsan, ja verkligen, vad roligt att bli intervjuad!

x: Okej, så Asta, kan du berätta lite om dig själv?

Jag: ja det fattar du väl, är det inte idén med en intervju?

x: eh, ja det är ju det.

Jag: mm jaa så sätt igång å fråga då.

x: Ja, jo, vad är det roligaste man kan göra då man umgås med sina kompisar?

Jag: att brottas och att sminka dem och skriva dikter till dem.

x: Är det enda ni sysslar med?

Jag: nej ibland dricker vi öl och röker på min balkong
.
x: okej nå..

Jag: och matar måsisar.

x: vad är en måsis?

Jag: nå en mås?

x:Ja Asta, jag tror det var allt för idag, jag tackar så mycket.

Jag: Ja-a det var nog jätteroligt, du får gärna intervjua mig igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar