tisdag 21 september 2010

Läs och lär

Jag brukar ha inne och ute listor som jag gärna delar med mig i sarkastiska och ibland glada stunder.
men såklart är det inte tråkiga och uppenbara som
"ute : kyla, regn och höst" eller 
"inne: sova länge på morgnar"
men då uppstår ju det problemet att om jag bara skriver mina egna uppfattningar om vad som är inne och ute så kommer ingen att kunna relatera till dem och förstå varför jag tycker att något är bra eller dåligt, så jag inser att jag ibland måste ha förklaringar på mina listor,och isåfalla kommer det inte längre och vara listor, så jag måste alltså börja skriva inlägg om vad som är inne och vad som är ute. Nåväl, så får det bli.

Inne : kex
Deftones
lockar
färganalys

Ute: Kenneth

Fast nu gör jag en kompromiss, jag skriver förklaringarna tillsist. 
På det viset kan man sluta att läsa efter att man läst min lista, ifall man blev så arg för att jag har så totalt fel uppfattning om vad som är rätt och fel.
Okej, så kex är troligen något jag missbrukar, men har det ganska underkontroll nu.  
Just nu lyssnar jag på Deftones? Detta är ett mysterium. 
Idag har jag lockar i mitt hår. Jag vill permanenta det. Nu har ni en bild i huvudet av en tjockis med jättelockigt hår som tuggar i sej flera kexpaket om dan. Och det är precis rätt. 
Jag skojar inte. 
Äh färganalys är inte alls inne. Men att använda färger man passar i, i både smink och kläder är smart.
Kenneth är min pojkvän som inte svarar på mina sms. 
Nää. 
kenneth e vår lärare i hur man startar eget företag, och p.g.a. hans störande uppgift som ska vara färdig imorgon så fick jag å Heidi stanna kvar i skolan till kl. 17 och sen cykla hem i regnet och varför ska alltid gubbar skratta åt min mössa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar