söndag 3 oktober 2010

har äntligen lyckats producera en relativt vettig text.

lyssna

åh, känner inte för och vara rolig just nu, så måste väl försöka vara saklig men utan att det blir till ett "hej idag har jag sett på film och så har jag diskat och sen så har jag  ätit kex"- inlägg.
även om det är precis det jag gjort.
och nu behövde jag inte hitta på nåt roligt sätt och berätta det på heller. puh.
och f.r.o.m nu slutar jag att använda versaler.
känns som ett bra beslut. lättar lite på min ångest sådär.

lyssna på denhär låten nu

det stör mig att jag måste berätta om hur jag tänker då jag skriver. fast så länge jag inte börjar säga saker som "ja idag har det inte hänt så mycket så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, ha det så bra, pussah" så anser jag att mina inlägg kan vara helt läsvärda.

hursomhelst.
har inte haft en lugn stund på åtminstone en vecka. känns skönt att bara vara ensam en stund, och få nånting gjort. ha! där tänkte jag skriva "och göra absolut ingeting" men det vore alldeles för förutsägbart och osant. det vore i själva verket en ren lögn. idag t.ex., diskade och städade jag under de  2 ensamma timmarna som fanns efter uppvaknandet, och sedan efter att mina vänner lämnat mig för dagen så fixade jag till min sidecut och nu finns det äntligen tid för och tänka, känna, skriva.


nyss kände jag att jag var hungrig, och så tänkte jag på att jag inte har nåt och äta. men sedan... åh jag blev så lycklig då jag kom ihåg det - madde lämnade ett paket knackkorvar hit!

åh madde, min bästa älskling.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar