tisdag 19 oktober 2010

Skandal

Nu ska jag nog säga ett sanningens ord om Citymarket i Vasa Centrum - deras kexutbud är det värsta jag ha varit med om!

Di har bara alla sorter av Domino (yäk) och Jaffa (helt ok, IBLAND) and that´s about it. Ja trodde ni jag tyckte om alla sortens kex? Nennå som mange brukar säga.

alltså vad tänker de med egentligen?? Kexutbudet borde ju vara riktigt mångsidigt och gott, men istället är det en skammens hylla. fy!

Och varje gång jag besöker CM så hoppas jag på en förbättring, alternativt förtränger jag hela kexsituationen för att återigen bli besviken.

2 kommentarer:

  1. nu vet ja varför ja aldrig köper kex, för ja handlar bara på cm! var finns de bästa kexen, kexyqueen?

    SvaraRadera
  2. nå di finns i såna små exclusiva boutiquer som siwa och sale förstås.

    SvaraRadera